Atgal į lažybų taisykles

Bendros taisyklės

Bendros taisyklėspuslapio-viršus

  1. Norėdamas dalyvauti žaidime klientas turi atsidaryti Uniclub puslapį ir atsiverti E-Sporto skiltį.
  2. Visiems priimtiems statymams galioja šios Uniclub taisyklės.
  3. Uniclub pasilieka teisę atšaukti statymus, kurie buvo atlikti su akivaizdžiai "neteisingais" arba sukeistais vietomis koeficientais, taip pat ir statymus, kurie buvo atlikti įvykiui jau prasidėjus.
  4. Uniclub pasilieka teisę atšaukti, apriboti, atsisakyti priimti arba limituoti bet kurį statymą.
  5. Statymai yra suskaičiuojami tik įvykiams pasibaigus.
  6. Įvykio nugalėtojas yra nusprendžiamas įvykio pabaigos dieną. Uniclub nepripažįsta protestuojamų arba pakeistų rezultatų dėl statymų priežasčių. Po įvykio pradžios sustabdyto įvykio rezultatas bus nuspręstas pagal Uniclub taisykles, pritaikytas tam sportui.
  7. Pagal Maltos Lošimo ir žaidimų komisijos įstatymą, lažintis gali tik asmenys sulaukę 18 metų.
  8. Visos taisyklės, nuostatos ir reglamentas gali būti peržvelgtas ir pakeistas Optibet kompanijos be raštiško pranešimo.
  9. Maksimalūs galimi laimėjimai už visus įvykius bus nustatomi Uniclub ir jie gali būti pakeisti be raštiško pranešimo. Uniclub taip pat pasilieka teisę pakeisti keisti individualių klientų limitus.
  10. Jei lėšos per klaidą kompanijos yra pervedamos į kliento Uniclub sąskaitą, klientas privalo apie tai privalo nelaukdamas pranešti Uniclub. Sąskaitoms, kurių likutis neigiamas, Uniclub pasilieka teisę ataukti nesuskaičiuotus statymus, nesvarbu, jie buvo atlikti lėšomis, gautomis dėl klaidos, ar ne.
  11. Klientai yra patys visiškai atsakingi už savo pačių finansines operacijas. Prašome peržvelgti savo statymus ir ištaisyti klaidas prieš patvirtinant statymus. Kai finansinė operacija ar pinigų pervedimas yra atliktas, jis nebegali būti pakeistas. Uniclub nėra atsakingi už klientams dingusius ar duplikuotus statymus ir nenagrinės užklausų dėl neatitikimų dėl duplikuotų ar dingusių statymų.

    Klientai gali peržvelgti savo finansines operacijas "Mokėjimai" skiltyje savo Uniclub paskyroje po kiekvieno statymo siekdami įsitikinti, kad visi išsiųsti statymai buvo priimti.

  12. Paskyros sąskaitos likutis ir visos finansinės operacijos rodomos valiuta, kuri buvo pasirinkta paskyros sukūrimo metu.
  13. Laimėjimai visada skaičiuojami naudojant Europietiškus koeficientus. Pranešame, kad konvertuojant koeficientus į Britiškąjį standartą, skaičių apvalinimo klaidos gali nutikti, nes kai kurie statymai neturi tikslaus pavertimo į Britiško stiliaus trupmenas. Čia mes demonstruojame arčiausią galima trupmeną.
  14. Uniclub pasilieka teisę suspenduoti kliento paskyrą prieš tai nepranešę klientui, o visos lėšos tada būtų grąžintos į bendrą piniginę.
  15. Jei yra neatitikimų tarp taisyklių anglų kalba ir taisyklių bet kuria kita kalba, teisingos taisyklės bus laikomos anglų kalba.
  16. Kombinuoti statymai: priimame iki 20 kombinuotų statymų. Jei tam tikri rezultatai yra priklausomi abipusiai (pavyzdys: atlikdami statymą už tai, kad Chelsea laimėtų Anglijos Premier lygą kartu su Chelsea pergale paskutiniame sprendžiamajame mače) - statymai su tokiais įvykiais bus anuliuoti.
  17. Bet kurie atlikti sisteminiai statymai nebus skaičiuojami, atsižvelgiant į lažybų reikalavimą „Bonus“.
  18. Tiesioginis rezultatų atnaujinimas yra tik informacinio pobūdžio, juo negalima kliautis atliekant statymus.
  19. Jei nenurodyta kitaip, visais atvejais, kai du ar daugiau statymų variantų yra laikomi laimėjusiais, taikoma „Dead heat“ taisyklė. Laimėjusių statymų variantai bus padalinti iš visų laimėtų statymų variantų ir padauginti iš atitinkamo pradinio statymo.
  20. Visiems statymams LIVE (gyvai) taikomas priėmimo atidėjimo laikotarpis prieš priimant arba atmetant statymą, kurio metu statymo būsena yra „Laukiama“. Jei per šį priėmimo atidėjimą įvyko koks nors reikšmingas įvykis, keičiantis žaidimo būseną ir turintis įtaką reikšmingiems koeficientų pokyčiams, statymas bus atmestas ir jo suma grįš į vartotojo sąskaitą.

    Pranešimas apie statymo priėmimą arba atmetimą bus rodomas lažybų kortelėje; patiktinti statymo LIVE (gyvai) būsena yra vartotojo atsakomybė, tą jis gali padaryti savo paskyros dalyje "Statymų istorija".

    1 pavyzdys: vykstančiame FIFA žaidime klientas atlieka statymą už 1X2 linijos rezultatą, bet įvartis buvo pelnytas kol statymas tebelaukė patvirtinimo. Sistema automatiškai atmeta tokį statymą atidėjimo laikotarpiui pasibaigus, nes dėl naujos situacijos žaidime koeficientai reikšmingai pasikeitė.

    2 pavyzdys: vykstančiame NBA2K žaidime, klientas atliko statymą už taškų totalą (Over Under X Points) ir kol statymas tebelaukė patvirtinimo buvo pelnyti 3 taškai. Sistema automatiškai atmes šį statymą atidėjimo laikotarpiui pasibaigus, nes dėl šių trijų taškų reikšmingai pasikeitė taškų totalo koeficientai.

  21. Kombinuotas statymas, kuriame yra viena ar daugiau statymų LIVE (gyvai) pasirinkimų, bus priimtas tik tada, jei kiekvienas statymo gyvai pasirinkimų bus patvirtintas sistemos po atidėjimo laikotarpio. Jei bent vienas pasirinkimas nebus patvirtintas, visas kombinuotas statymas bus automatiškai atmestas.

    Pavyzdys: klientas atlieka kombinuotą statymą, kad laimės "Chelsea", laimės "Man United" ir laimės "Liverpol", visi trys mačai tebevyksta. Pasirinkimas, kad "Chelsea" laimės yra nepriimtas po atidėjimo laikotarpio, nes yra įmušamas įvartis, kol statymas vis dar nepatvirtintas. Taigi sistema automatiškai atmes visus tris pasirinkimus ir grąžins statymą klientui.

  22. Jei mačo vieta pakeičiama (išskyrus pokytį, kai mačas perkeliamas į svečių komandos namų aikštelę), tuomet statymai lieka galioti tokiu pat principu, kad namų komanda liko nepakitusi. Tuo atveju, kai namų ir svečių komandos apkeičiamos vietomis (mačas perkeliamas į svečių komandos aikštelę), tuomet statymai, atlikti pagal pradinį sąrašą, bus suskaičiuoti su koeficientu 1.

    Mes stengsimės savo svetainėje identifikuoti visas rungtynes, sužaistas neutralioje vietoje. Tokioms rungtynėms (nesvarbu, ar jos nurodytos mūsų svetainėje, ar ne), statymai galios nepriklausomai nuo to, kuri komanda yra įtraukta kaip namų komanda. Tuo atveju, jei rungtynės bus žaidžiamos neutralioje aikštėje, pirma aikštelėje pasirodžiusi komanda bus laikoma namų komanda.

  23. Bendras sisteminių statymų paaiškinimas:

    1. 3 pasirinkimų sisteminiai statymai;
    2. 4 pasirinkimų sisteminiai statymai;
    3. 5 pasirinkimų sisteminiai statymai;
    4. 6 pasirinkimų sisteminiai statymai;
    5. 7 pasirinkimų sisteminiai statymai;
    6. 8 pasirinkimų sisteminiai statymai;
  24. Šio dokumento tikslas yra:

    1. Apibūdinti, kas yra sisteminis statymas ir kokios sisteminio statymo rūšys;
    2. Pateikiame keletą pavyzdžių, kad sisteminių statymų sudarymo procesas būtų aiškesnis. Bendras sisteminių statymų paaiškinimas.
  1. System bet is a 3rd possible type of bets (together with singles and multies). System bet option is available as soon as player choose 3 different selections.
  2. Pagrindinis skirtumas tarp sisteminių ir kombinuotų statymų yra tas, kad žaidėjas gali laimėti sisteminį statymą, net jei ne visi jo pasirinkimai yra teisingi. Pavyzdžiui, jei statymas yra 2/3, tai žaidėjas laimi, net jei tik 2 iš 3 jo spėjimų yra teisingi.
  3. Sisteminiuose statymuose sudaromi pasirinkimų deriniai. Pavyzdys pateiktas žemiau.

    Pavyzdys: žaidėjas pažymi keturis skirtingus pasirinkimus ir pasirenka 2/4 sisteminį statymą. Tai reiškia, kad žaidėjas iš viso atlieka šešis statymus, kadangi iš šių keturių spėjimų galimos šešios laiminčios poros. Vieno statymo suma 0.50 Eur yra pastatoma už kiekvieną iš šių šešių statymų. Pagal sisteminio statymo principą, žaidėjas laimi net tada, kai tik du iš keturių spėjimų yra teisingi. Konkretus laimėjimo dydis priklauso nuo to, kiek spėjimų buvo teisingi.

  4. Taigi, sisteminiai statymai prasideda nuo 3 pasirinkimų, o tam laikui maksimalus galimas sisteminių statymų pasirinkimų skaičius yra 8.
    1. 3 pasirinkimų sisteminis statymas:

      Statymų tipaiNb. atliktų statymųPaprastaisKombinuotas
      2345678
      2/3 (3 statymai)3-3------
      Patent (7 statymai)7331-----
      Trixie (4 statymai)4-31-----

      2/3 sisteminis statymas susideda iš 3 statymų už 3 pasirinkimus: 3 dviejų pasirinkimų kombinacijų (perdengimų). Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent du iš trijų pasirinkimų turi būti teisingi. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

      Patent sisteminis statymas susideda iš 7 statymų už 3 pasirinkimus: po vieną paprastą statymą už kiekvieną pasirinkimą, 3 dviejų pasirinkimų kombinacijų ir vienos trijų pasirinkimų kombinacijos. Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent vienas iš trijų pasirinkimų turi būti teisingas. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

      Trixie sisteminis statymas susideda iš 4 statymų už 3 pasirinkimus: 3 dviejų pasirinkimų kombinacijų ir vienos trijų pasirinkimų kombinacijos. Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent du iš trijų pasirinkimų turi būti teisingas. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

    2. 4 pasirinkimų sisteminiai statymai:

      Statymų tipaiNb. atliktų statymųPaprastaisKombinuotas
      2345678
      3/4 (4 statymai)4--4-----
      2/4 (6 statymai)6-6------
      Lucky 15 (15 statymų)154641----
      Yankee (11 statymų)11-641----

      3/4 sisteminis statymas susideda iš 4 statymų už 4 pasirinkimus: 4 trijų pasirinkimų kombinacijų. Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent trys iš keturių pasirinkimų turi būti teisingi. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

      2/4 sisteminis statymas susideda iš 6 statymų už 4 pasirinkimus: 6 dviejų pasirinkimų kombinacijų. Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent du iš keturių pasirinkimų turi būti teisingi. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

      Lucky 15 sisteminis statymas susideda iš 15 statymų už 4 pasirinkimus: po vieną paprastą statymą už kiekvieną pasirinkimą, 6 dviejų pasirinkimų kombinacijų, 4 trijų pasirinkimų kombinacijų ir 1 keturių pasirinkimų kombinacijos. Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent vienas iš keturių pasirinkimų turi būti teisingas. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

      Yankee sisteminis statymas susideda iš 11 statymų už 4 pasirinkimus: 6 dviejų pasirinkimų kombinacijų, 4 trijų pasirinkimų kombinacijų ir 1 keturių pasirinkimų kombinacijos. Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent du iš keturių pasirinkimų turi būti teisingi. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

    3. 5 pasirinkimų sisteminiai statymai:

      Statymų tipaiNb. atliktų statymųPaprastaisKombinuotas
      2345678
      4/5 (5 statymai)5---5----
      3/5 (10 statymų)10--10-----
      2/5 (10 statymų)10-10------
      Lucky 31(31 statymas)315101051---
      Canadian (26 statymai)26-101051---

      4/5 sisteminis statymas susideda iš 5 statymų už 5 pasirinkimus: 5 keturių pasirinkimų kombinacijų. Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent keturi iš penkių pasirinkimų turi būti teisingi. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

      3/5 sisteminis statymas susideda iš 10 statymų už 5 pasirinkimus: 10 trijų pasirinkimų kombinacijų. Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent trys iš penkių pasirinkimų turi būti teisingi. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

      2/5 sisteminis statymas susideda iš 10 statymų už 5 pasirinkimus: 10 dviejų pasirinkimų kombinacijų. Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent du iš penkių pasirinkimų turi būti teisingi. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

      Lucky 31 sisteminis statymas susideda iš 31 statymo už 5 pasirinkimus: po 1 paprastą statymą už kiekvieną pasirinkimą, 10 dviejų pasirinkimų kombinacijų, 10 trijų pasirinkimų kombinacijų, 5 keturių pasirinkimų kombinacijų ir 1 penkių pasirinkimų kombinacijos. Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent vienas iš penkių pasirinkimų turi būti teisingas. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

      Canadian sisteminis statymas susideda iš 26 statymų už 5 pasirinkimus: 10 dviejų pasirinkimų kombinacijų, 10 trijų pasirinkimų kombinacijų, 5 keturių pasirinkimų kombinacijų ir 1 penkių pasirinkimų kombinacijos. Kad būtų užskaitytas koks nors laimėjimas, bent du iš penkių pasirinkimų turi būti teisingi. Tiksli laimėjimo suma priklauso nuo to, kiek spėjimų bus teisingi.

    4. 6 pasirinkimų sisteminiai statymai:

      Statymų tipaiNb. atliktų statymųPaprastaisKombinuotas
      2345678
      5/6 (6 statymai)6----6---
      4/6 (15 statymų)15---15----
      3/6 (20 statymų)20--20-----
      2/6 (15 statymų)15-15------
      Lucky 63 (63 statymai)63615201561--
      Heinz (57 statymai)57-15201561--

      5/6 sistema susideda iš 6 statymų, kuriuose yra 6 pasirinkimai - 6 penkių įvykių kombinuoti statymai. Bent 5 iš 6 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      4/6 sistema susideda iš 15 statymų, kuriuose yra 6 pasirinkimai - 15 keturių įvykių kombinuoti statymai. Bent 4 iš 6 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      3/6 sistema susideda iš 20 statymų, kuriuose yra 6 pasirinkimai - 20 trijų įvykių kombinuoti statymai. Bent 3 iš 6 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      2/6 sistema susideda iš 15 statymų, kuriuose yra 6 pasirinkimai - 15 dviejų įvykių kombinuoti statymai. Bent 2 iš 6 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      Lucky 63 sistema susideda iš 63 statymų, kuriuose yra 6 pasirinkimai. Vienas statymas per pasirinkimą, 15 dviejų kombinuotų įvykių, 20 trijų kombinuotų įvykių, 15 keturių kombinuotų įvykių, 6 penkių kombinuotų įvykių ir 1 šešių kombinuotų įvykių statymas. Bent 1 iš 6 pasirinkimų turi būti teisingas, kad būtų išmokamas laimėjimas.

      Heinz sistema susideda iš 57 statymų, kuriuose yra 6 pasirinkimai. 15 dviejų įvykių kombinuotų įvykių, 20 trijų kombinuotų įvykių, 15 keturių kombinuotų įvykių, 6 penkių kombinuotų įvykių ir 1 šešių kombinuotų įvykių statymai. Bent 2 iš 6 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas.

    5. 7 pasirinkimų sisteminiai statymai:

      Statymų tipaiNb. atliktų statymųPaprastaisKombinuotas
      2345678
      6/7 (7 statymai)7-----7--
      5/7 (21 statymas)21----21---
      4/7 (35 statymai)35---35----
      3/7 (35 statymai)35--35-----
      2/7 (21 statymas)21-21------
      Sup Heinz (120 statymų)121-2135352171-

      6/7 sistema susideda iš 7 statymų, kuriuose yra 7 pasirinkimai - 7 šešių kombinuotų įvykių statymai. Bent 6 iš 7 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      5/7 sistema susideda iš 21 statymo, kuriame yra 7 pasirinkimai - 21 penkių kombinuotų įvykių statymai. Bent 5 iš 7 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      4/7 sistema susideda iš 35 statymų, kuriuose yra 7 pasirinkimai - 35 keturių pasirinkimų kombinuotų įvykių statymai. Bent 4 iš 7 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      3/7 sistema susideda iš 35 statymų, kuriuose yra 7 pasirinkimai - 35 trijų pasirinkimų kombinuotų įvykių statymai. Bent 3 iš 7 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      2/7 sistema susideda iš 21 statymo, kuriame yra 7 pasirinkimai - 21 dviejų kombinuotų įvykių statymai. Bent 2 iš 7 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      Super Heinz sistema susideda iš 120 statymų, kuriuose yra 7 pasirinkimai. 21 dviejų kombinuotų įvykių, 35 trijų kombinuotų įvykių, 35 keturių kombinuotų įvykių, 21 penkių kombinuotų įvykių, 7 šešių kombinuotų įvykių ir 1 septynių kombinuotų įvykių statymai. Bent 2 iš 7 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

    6. 8 pasirinkimų sisteminiai statymai:

      Statymų tipaiNb. atliktų statymųPaprastaisKombinuotas
      2345678
      7/8 (8 statymai)8------8-
      6/8 (28 statymai)28-----28--
      5/8 (56 statymai)56----56---
      4/8 (70 statymų)70---70----
      3/8 (56 statymai)56--56-----
      2/8 (28 statymai)28-28------
      Goliath (247 statymai)247-285670562881

      7/8 sistema susideda iš 8 statymų, kuriuose yra 8 pasirinkimai - 8 septynių kombinuotų įvykių statymai. Bent 7 iš 8 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      6/8 sistema susideda iš 8 statymų, kuriuose yra 8 pasirinkimai - 28 šešių kombinuotų įvykių statymai. Bent 6 iš 8 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      5/8 sistema susideda iš 8 statymų, kuriuose yra 8 pasirinkimai - 56 penkių kombinuotų įvykių statymai. Bent 5 iš 8 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      4/8 sistema susideda iš 8 statymų, kuriuose yra 8 pasirinkimai - 74 keturių kombinuotų įvykių statymai. Bent 4 iš 8 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      3/8 sistema susideda iš 8 statymų, kuriuose yra 8 pasirinkimai - 56 trijų kombinuotų įvykių statymai. Bent 3 iš 8 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      2/8 sistema susideda iš 8 statymų, kuriuose yra 8 pasirinkimai - 28 dviejų kombinuotų įvykių statymai. Bent 2 iš 8 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

      Goliath sistema susideda iš 247 statymų, kuriuose yra 8 pasirinkimai. 28 dviejų kombinuotų įvykių, 56 trijų kombinuotų įvykių, 74 keturių kombinuotų įvykių, 56 penkių kombinuotų įvykių, 28 šešių kombinuotų įvykių, 8 septynių kombinuotų įvykių ir 1 aštuonių kombinuotų įvykių statymas. Bent 2 iš 8 pasirinkimų turi būti teisingi, kad būtų išmokamas laimėjimas. Tiksli suma priklauso nuo to, kiek iš pasirinkimų buvo teisingi.

E-Sportaspuslapio-viršus

  1. Statymai bus skaičiuojami pagal rezultatatus, kuriuos pateikia turnyrų organizatoriai.
  2. Jei mačas nukeliamas ar nutraukiamas, visi statymai bus suskaičiuoti 48 valandos po pradinės starto datos.
  3. Ilgalaikė pasiūla: Nuspėkite, kuri komanda/žaidėjas laimės turnyrą. Statymai už turnyre nestartavusius dalyvius bus suskaičiuoti su koeficientu 1. Jei turnyras nebaigiamas, visi statymai suskaičiuojami su koeficientu 1. Jei komanda/žaidėjas sužais bent 1 žemėlapį, jie bus laikomi dalyviais. Jei dalyvis po to atsisako tęst turnyrą, jis laikomas pralaimėtoju. "Dead heat" taisyklės gali būti pritaikytos.
  4. Mačo statymai: nuspėkite, kuri komanda laimės mačą/raundą/žemėlapį. Jei įvykis nutraukiamas anksčiau baigties, visi statymai suskaičiuojami su koeficientu 1, nebent baigtis jau nuspręsta, nebent žaidėjas/komanda diskvalifikuota. Jei taip nutinka, į kitą etapą patenkantis žaidėjas/komanda skelbiama nugalėtojais.
  5. Totalų statymai: Jei įvykis nutraukiamas anksčiau baigties, visi statymai suskaičiuojami su koeficientu 1, nebent baigtis jau nuspręsta.
  6. Tikslus rezultatas: Jei įvykis nutraukiamas anksčiau baigties, visi statymai suskaičiuojami su koeficientu 1, nebent baigtis jau nuspręsta.

League Of Legendspuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Nuspėkite mačo nugalėtojus. Kai mačas baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1. Jei pasikeis žaidžiamų žemėlapių ar įvykių skaičius, statymai liks galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.
  2. Nužudymų pasiūlymai: Bus paskaičiuoti pagal oficialią mačų statistiką nustačius ar Čempiono mirtis skaičiuojama kaip nužudymas.
  3. Pasiekti pirmąjį nužudymą: Nuspėkite, kuri komanda mače pasieks pirmąjį nužudymą.
  4. Lenktynės iki X nužudymų: Nuspėkite, kuri komanda mače pirma pasieks nurodytą skaičių nužudymų. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  5. Pranašumai: Raundų/Žemėlapių pranašumai: Nuspėkite, kuri komanda laimės mačą priskaičiavus pranašumą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.
  6. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato. Jei pasirodys rezultatas, kuris nėra paminėtas pasiūloje, visi statymai yra pralaimėti.
  7. Komanda pasieks penkiagubą nužudymą: Nuspėkite, ar nurodyta komanda pasieks penkiagubą nužudymą, ar ne.
  8. Komanda pasieks keturgubą nužudymą: Nuspėkite, ar nurodyta komanda pasieks keturgubą nužudymą, ar ne.
  9. Komanda laimės bent vieną žemėlapį: Nuspėkite, ar nurodyta komanda laimės bent vieną žemėlapį, ar ne.
  10. Abi komandos įveiks baroną: Nuspėkite, ar abi komandos žaidimo metu įveiks baroną, ar ne.
  11. Abi komandos sunaikins Inhibitor: Nuspėkite, ar abi komandos sunaikins Inhibitor, ar ne.
  12. Abi komandos įveiks drakoną: Nuspėkite, ar abi komandos žaidimo metu įveiks drakoną, ar ne.
  13. Žemėlapių Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, sužaistų žemėlapių skaičius įvykio metu bus didesnis ar mažesnis už kompanijos siūlomą skaičių. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  14. Baronų įveikta Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar įveiktų baronų skaičius mače bus didesnis, ar mažesnis, nei nurodyta riba. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  15. Drakonų įveikta Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar įveiktų drakonų skaičius mače bus didesnis, ar mažesnis, nei nurodyta riba. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  16. Bokštų sunaikinta Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar sunaikintų bokštų skaičius bus didesnis, ar mažesnis, nei paminėta riba. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  17. Inhibitors sunaikinta Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar sunaikintų Inhibitors skaičius bus didesnis, ar mažesnis, nei paminėta riba. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  18. Nužudymų Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar visų nužudymų skaičius mače bus didesnis, ar mažesnis, nei nurodyta riba. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  19. Nužudymų skaičius Lyginis/Nelyginis: Nuspėkite, ar mače pasiektų nužudymų skaičius bus lyginis, ar nelyginis.
  20. Pasiekti pirmąjį nužudymą: Nuspėkite, kuri komanda mače pasieks pirmąjį nužudymą.
  21. Komanda sunaikins Inhibitor X: nuspėkite, kuri komanda sunaikins Inhibitor X.
  22. Nužudymų pranašumas: Nuspėkite, ar pateikta komanda laimės mačą priskaičiavus nurodytą pranašumą. Jei tokiu atveju bus lygiosios, statymai bus paskaičiuojami su koeficientu 1.
  23. Komanda pasieks nužudymą X: Nuspėkite, kuris komanda pasieks nurodyta nužudymą. Jei toks nužudymų skaičius nebus pasiektas, statymai bus paskaičiuoti su koeficientu 1.
  24. Komandos laimėtų žemėlapių skaičius: Nuspėkite, kiek žemėlapių laimės nurodyta komanda.
  25. Komanda įveiks X baroną: Nuspėkite, kuri komanda įveiks nurodytą drakoną žaidime. Jei nebus drakono, statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1.
  26. Komanda įveiks X drakoną: Nuspėkite, kuri komanda įveiks nurodytą drakoną žaidime. Jei nebus drakono, statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1.
  27. Komanda sunaikins bokštą X: Nuspėkite, kuri komanda sunaikins nurodytą bokštą.
  28. Žemėlapių skaičius Lyginis/Nelyginis: Nuspėkite, ar mače sužaistų žemėlapių skaičius bus lyginis, ar nelyginis.
  29. Pirmojo drakono tipas: Nuspėkitas, koks bus pirmasis drakonas žaidime - Infernal, Mountain, Ocean, Cloud.
  30. Didžiausias Multi Kill: Nuspėkite, koks bus didžiausias Multi Kill žaidime.
  31. Trigubas nužudymas: Nuspėkite, ar komanda žaidimo metu pasieks trigubą nužudymą.
  32. Pirmojo nužudymo laikas: Nuspėkite laiko intervalą, kuriame įvyks pirmasis mačo nužudymas.
  33. Pirmo bokšto sunaikinimo laikas: Nuspėkite laiko intervalą, kuriame bus sunaikintas pirmasis mačo bokštas.
  34. Didžiausias Kiilling spree Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar didžiausias Killing spree bus didesnis nei nurodyta riba, ar ne.
  35. Komandos nužudymų skaičius Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar nurodytos komandos nužudymų skaičius bus didesnis, ar mažesnis, nei nurodyta riba.
  36. Bendro aukso Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar aukso kiekis žaidime bus didesnis, ar mažesnis, nei nurodyta riba. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  37. Aukso pranašumas: Nuspėkite, ar pateikta komanda turės daugiau aukso, priskaičiavus nurodyta pranašumą. Jei tokiu atveju pasiekiamos lygiosios, statymas suskaičiuojamas su koeficientu 1.
  38. Žalos pranašumas: Nuspėkite, ar pateikta komanda padarys daugiau žalos, priskaičiavus nurodyta pranašumą. Jei tokiu atveju pasiekiamos lygiosios, statymas suskaičiuojamas su koeficientu 1.
  39. Mega Creeps: nuspėkite, ar žemėlapyje pasirodys Mega Creeps, ar ne.
  40. Komanda įveiks Rift Herald: Nuspėkite, kuri komanda įveiks Rift Herald. Jei Rift Herald nebus įveiktas, statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1.
  41. Komanda pasieks pirmąjį nužudymą ir laimės žemėlapį: Nuspėkite, ar pateikta komanda pasieks pirmąjį nužudymą ir laimės žemėlapį.
  42. Keturgubas nužudymas: Nuspėkite, ar mačo metu įvyks keturgubas nužudymas, ar ne.
  43. Penkiagubas nužudymas: Nuspėkite, ar žaidimo metu įvyks penkiagubas nužudymas, ar ne.

Defence Of The Ancientspuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Nuspėkite mačo nugalėtojus. Kai mačas baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1. Jei pasikeis žaidžiamų žemėlapių ar įvykių skaičius, statymai liks galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.
  2. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato. Jei pasirodys rezultatas, kuris nėra paminėtas pasiūloje, visi statymai yra pralaimėti.
  3. Komanda laimės bent vieną žemėlapį: Nuspėkite, ar nurodyta komanda laimės bent vieną žemėlapį, ar ne.
  4. Žemėlapių Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, sužaistų žemėlapių skaičius įvykio metu bus didesnis ar mažesnis už kompanijos siūlomą skaičių. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  5. Roshans įveikta Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar įveiktų Roshans skaičius mače bus didesnis, ar mažesnis, nei nurodyta riba. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  6. Nužudymų Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar visų nužudymų skaičius mače bus didesnis, ar mažesnis, nei nurodyta riba. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  7. Nužudymų skaičius Lyginis/Nelyginis: Nuspėkite, ar mače pasiektų nužudymų skaičius bus lyginis, ar nelyginis.
  8. Pasiekti pirmąjį nužudymą: Nuspėkite, kuri komanda mače pasieks pirmąjį nužudymą.
  9. Lenktynės iki X nužudymų: Nuspėkite, kuri komanda mače pirma pasieks nurodytą skaičių nužudymų. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  10. Nužudymų pranašumas: Nuspėkite, ar pateikta komanda laimės mačą priskaičiavus nurodytą pranašumą. Jei tokiu atveju bus lygiosios, statymai bus paskaičiuojami su koeficientu 1.
  11. Komanda pasieks nužudymą X: Nuspėkite, kuris komanda pasieks nurodyta nužudymą. Jei toks nužudymų skaičius nebus pasiektas, statymai bus paskaičiuoti su koeficientu 1.
  12. Žemėlapio laikas Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar žemėlapio trukmė bus ilgesnė, ar trumpesnė, nei nurodyta riba.
  13. Komandos laimėtų žemėlapių skaičius: Nuspėkite, kiek žemėlapių laimės nurodyta komanda.
  14. Žemėlapių pranašumas: Mačas dėl mačo nugalėtojo jau pritaikius nurodytą pranašumą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.
  15. Komanda įveiks Roshan X: Nuspėkite, kuri komanda įveiks nurodytą Roshan.
  16. Komanda sunaikins bokštą X: Nuspėkite, kuri komanda sunaikins nurodytą bokštą.
  17. Žemėlapių skaičius Lyginis/Nelyginis: Nuspėkite, ar mače sužaistų žemėlapių skaičius bus lyginis, ar nelyginis.
  18. Komanda sunaikins baraką X: Nuspėkite, kuri komanda sunaikins nurodytą baraką.
  19. Dieviška serija: Nuspėkite, ar mače įvyks Dieviška serija (9 nužudymai paeiliui), ar ne.
  20. Kurjero nužudymas: Nuspėkite, ar mače įvyks kurjerio nužudymas, ar ne.
  21. Pirmos aktyvios runos tipas: Nuspėkite, kokia bus pirmoi aktyvi runa: Arcane, Haste, Invisibility, Double Damage, Illusion, Regeneration.
  22. Killing spree prieš X minutę: Nuspėkite, ar įvyks Killing spree (3 nužudymai paeiliui) mače prieš nurodytą minutę, ar po jos.
  23. Didžiausias Multi Kill: Nuspėkite, koks bus didžiausias Multi Kill žaidime.
  24. Pirmojo nužudymo laikas: Nuspėkite laiko intervalą, kuriame įvyks pirmasis mačo nužudymas.
  25. Pirmo bokšto sunaikinimo laikas: Nuspėkite laiko intervalą, kuriame bus sunaikintas pirmasis mačo bokštas.
  26. Didžiausias Kiilling spree Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar didžiausias Killing spree bus didesnis nei nurodyta riba, ar ne.
  27. Komandos nužydymų skaičius Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar nurodytos komandos nužudymų skaičius bus didesnis, ar mažesnis, nei nurodyta riba.
  28. Bendro aukso Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar aukso kiekis žaidime bus didesnis, ar mažesnis, nei nurodyta riba. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  29. Aukso pranašumas: Nuspėkite, ar pateikta komanda turės daugiau aukso, priskaičiavus nurodyta pranašumą. Jei tokiu atveju pasiekiamos lygiosios, statymas suskaičiuojamas su koeficientu 1.
  30. Žalos pranašumas: Nuspėkite, ar pateikta komanda padarys daugiau žalos, priskaičiavus nurodyta pranašumą. Jei tokiu atveju pasiekiamos lygiosios, statymas suskaičiuojamas su koeficientu 1.
  31. Mega Creeps: nuspėkite, ar žemėlapyje pasirodys Mega Creeps, ar ne.
  32. Komanda pasieks pirmąjį nužudymą ir laimės žemėlapį: Nuspėkite, ar pateikta komanda pasieks pirmąjį nužudymą ir laimės žemėlapį.
  33. Keturgubas nužudymas: Nuspėkite, ar mačo metu įvyks keturgubas nužudymas, ar ne.
  34. Penkiagubas nužudymas: Nuspėkite, ar žaidimo metu įvyks penkiagubas nužudymas, ar ne.

Counter Strike: Global Offensivepuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Nuspėkite mačo nugalėtojus. Kai mačas baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1. Jei pasikeis žaidžiamų žemėlapių ar įvykių skaičius, statymai liks galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.
  2. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato. Jei pasirodys rezultatas, kuris nėra paminėtas pasiūloje, visi statymai yra pralaimėti.
  3. Pergalės skirtumas: Nuspėkite mačo nugalėtoją pateiktu skirtumu.
  4. Dvigubas šansas: Nuspėkite, mačo baigtis bus 1X, 12 arba X2.
  5. Komanda laimės bent vieną žemėlapį: Nuspėkite, ar nurodyta komanda laimės bent vieną žemėlapį, ar ne.
  6. Bus pratęsimas: Nuspėkite, ar mače bus žaidžiamas pratęsimas, ar ne.
  7. Žemėlapių Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, sužaistų žemėlapių skaičius įvykio metu bus didesnis ar mažesnis už kompanijos siūlomą skaičių. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  8. Žemėlapių skaičius Lyginis/Nelyginis: Nuspėkite, ar mačo metu sužaistrų žemėlapių skaičius bus lyginis, ar nelyginis.
  9. Laimėtų žemėlapių skaičius: Nuspėkite, kiek žemėlapių laimės komanda mačo metu.
  10. Nužudymas peiliu: Nuspėkite, ar raundo metu įvyks nužudymas peiliu, ar ne.
  11. Ace: Nuspėkite, ar roundo metu įvyks ace (vienas komandos narys nužudys visus varžovus raundo metu).
  12. Nužudymas Molotovo kokteiliu: Nuspėkite, ar raunde bus nužudymas Molotovo kokteiliu, ar ne (Molotovo kokteilis yra tik teroristams prieinamas ginklas).
  13. Nužudymas granata: Nuspėkite, ar raunde bus nužudymas granata, ar ne.
  14. Komanda laimės abu pistoletų raundus ir žemelėpį: Nuspėkite, ar nurodyta komanda laimės pistoletų raundus (1 ir 16 raundus) ir žemėlapį.
  15. Žemėlapių pranašumas: Mačas dėl mačo nugalėtojo jau pritaikius nurodytą pranašumą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.
  16. Laimėti eliminavimu: Nuspėkite, ar mačo metu Teroristų komanda eliminuos visus Counter teroristus, ar atvirkščiai.
  17. Laimėti bombos išminavimu: Nuspėkite, ar bomba buvo sėkmingai išminuota, ar ne. Jei taip, Teroristai pralaimėjo šį raundą.
  18. Laimėti bombos susprogimu: Nuspėkite, ar bomba buvo sėkmingai detonuota, ar ne. Jei taip, Teroristai laimėjo šį raundą.
  19. Laimėti laiko pasibaigimu: Nuspėkite, ar raundas bus laimėtas leidžiant laikui pasibaigti, ar ne.
  20. Raundų skaičius Lyginis/Nelyginis: Nuspėkite, ar sužaistų raundų skaičius bus lyginis, ar nelyginis.
  21. Raundų Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, ar sužaistų raundų skaičius bus didesnis, ar mažesnis nei pateikta riba. Jei mačas nutraukiamas prieš jo baigtį, visi statymai bus paskaičiuojami su koeficientu 1, išskyrus tuos atvejus, kai rezultatas jau nuspręstas.
  22. Lenktynės iki X raundų: Laimėjimas paskaičiuojamas statymams už komandą, kuri pirma pasiekia X raundų žaidimo statistikoje. Jei mačas nutraukiamas prieš jo baigtį, visi statymai bus paskaičiuojami su koeficientu 1, išskyrus tuos atvejus, kai rezultatas jau nuspręstas.
  23. Raundų pranašumas: Nuspėkite, ar pasirinkta komanda laimės mačą pritaikius pasirinktą pranašumą.
  24. Bomba padėta: Nuspėkite, ar Teroristai pasieks varžovų bazę ir padės bombą, ar ne.
  25. Komanda laimės abu pistoletų raundus: Nuspėkite, ar pasirinkta komanda laimės mačo pistoletų raundus (1 ir 16 raundus), ar ne.
  26. Komandos Raundų Daugiau/Mažiau: Nuspėkite ar raundų skaičius, kurį komanda laimės, bus didesnis, ar mažesnis, už pateiktą ribą.
  27. Komanda pasieks X nužudymą: Nuspėkite komandą, kuri pasieks nurodytą nužudymą. Jei toks nužudymas nebus pasiektas, statymai bus paskaičiuoti su koeficientu 1.
  28. Pratęsimas bus: Ar mačo pagrindinis laikas pasibaigs lygiosiomis. Jei dalyvių taškai lygūs, bus žaidžiamas pratęsimo kėlinys, kurio metu bus išaiškintas nugalėtojas. Statymai bus suskaičiuojami pagal oficialią statistiką, kurią pateikia varžybų organizatoriai įvykio dieną.

Hearthstonepuslapio-viršus

  1. Šeimininkai Svečiai: Statymas dėl mačo nugalėtojų. Jei įvykis baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus paskaičiuojami su koeficientu 1. Jei pasikeičia žaidžiamų žemėlapių skaičius, atlikti statymai lieka galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.
  2. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato.

King Of Glorypuslapio-viršus

  1. Šeimininkai Svečiai: Statymas dėl mačo nugalėtojų. Jei įvykis baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus paskaičiuojami su koeficientu 1. Jei pasikeičia žaidžiamų žemėlapių skaičius, atlikti statymai lieka galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.
  2. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato. Jei pasirodys rezultatas, kuris nėra paminėtas pasiūloje, visi statymai yra pralaimėti.
  3. Žemėlapių Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, sužaistų žemėlapių skaičius įvykio metu bus didesnis ar mažesnis už kompanijos siūlomą skaičių. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  4. Azijietiškas pranašumas: Jis nusprendžiamas pagal įvykio rezultatą. Komandoms bus suteikiamos skirtingos pranašumo linijos. Jos bus skaičiuojamos pagal galutinį rezultatą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.

NBA2kpuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Statymai dėl mačo nugalėtojų. Kai įvykis baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai dėl mačo baigties suskaičiuojami su koeficientu 1. Trišalių statymų metu galimi statymai ant pirmos komandos, antros komandos ir lygiųjų. Jei mačas nutrūksta nepasibaigęs, visos baigtys skaičiuojamos su koeficientu 1, išskyrus tas baigtis, kurios jau nuspręstos.
  2. Lenktynės iki X taškų: laimėjimas skaičiuojamas tų statymų, kurie atlikti pasirenkant komandą, pirmiausia pasiekusią minėtą taškų skaičių. Jei mačas nutrakiamas prieš jo baigtį, visi statymai suskaičiuojami su koeficientu 1, nebent įvykio rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręsti.

Overwatchpuslapio-viršus

  1. Azijietiškas pranašumas: Jis nusprendžiamas pagal įvykio rezultatą. Komandoms bus suteikiamos skirtingos pranašumo linijos. Jos bus skaičiuojamos pagal galutinį rezultatą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.
  2. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Nuspėkite mačo nugalėtojus. Kai mačas baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1. Jei pasikeis žaidžiamų žemėlapių ar įvykių skaičius, statymai liks galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.
  3. Statymas be lygiųjų: jei mačo pagrindinis laikas baigiasi lygiosiomis.

Rocket Leaguepuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Nuspėkite mačo nugalėtojus. Kai mačas baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1. Jei pasikeis žaidžiamų žemėlapių ar įvykių skaičius, statymai liks galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.
  2. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato. Jei pasirodys rezultatas, kuris nėra paminėtas pasiūloje, visi statymai yra pralaimėti.

Starcraft Broodwarpuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Nuspėkite mačo nugalėtojus. Kai mačas baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1. Jei pasikeis žaidžiamų žemėlapių ar įvykių skaičius, statymai liks galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.
  2. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato. Jei pasirodys rezultatas, kuris nėra paminėtas pasiūloje, visi statymai yra pralaimėti.
  3. Azijietiškas pranašumas: Jis nusprendžiamas pagal įvykio rezultatą. Komandoms bus suteikiamos skirtingos pranašumo linijos. Jos bus skaičiuojamos pagal galutinį rezultatą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.
  4. Komanda laimės bent vieną žemėlapį: Nuspėkite, ar pasirinkta komanda mačo metu laimės bent vieną žemėlapį.
  5. Žemėlapių Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, sužaistų žemėlapių skaičius įvykio metu bus didesnis ar mažesnis už kompanijos siūlomą skaičių. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  6. Žemėlapių pranašumas: Mačas dėl mačo nugalėtojo jau pritaikius nurodytą pranašumą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.
  7. Žemėlapių skaičius Lyginis/Nelyginis: Nuspėkite, ar mačo metu sužaistrų žemėlapių skaičius bus lyginis, ar nelyginis.

Starcraft 2puslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Nuspėkite mačo nugalėtojus. Kai mačas baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1. Jei pasikeis žaidžiamų žemėlapių ar įvykių skaičius, statymai liks galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.
  2. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato.
  3. Azijietiškas pranašumas: Jis nusprendžiamas pagal įvykio rezultatą. Komandoms bus suteikiamos skirtingos pranašumo linijos. Jos bus skaičiuojamos pagal galutinį rezultatą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.
  4. Komanda laimės bent vieną žemėlapį: Nuspėkite, ar pasirinkta komanda mačo metu laimės bent vieną žemėlapį.
  5. Žemėlapių Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, sužaistų žemėlapių skaičius įvykio metu bus didesnis ar mažesnis už kompanijos siūlomą skaičių. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  6. Žemėlapių pranašumas: Mačas dėl mačo nugalėtojo jau pritaikius nurodytą pranašumą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.
  7. Žemėlapių skaičius Lyginis/Nelyginis: Nuspėkite, ar mačo metu sužaistrų žemėlapių skaičius bus lyginis, ar nelyginis.

Rainbow Sixpuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Nuspėkite mačo nugalėtojus. Kai mačas baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1. Jei pasikeis žaidžiamų žemėlapių ar įvykių skaičius, statymai liks galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.
  2. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato.
  3. Azijietiškas pranašumas: Jis nusprendžiamas pagal įvykio rezultatą. Komandoms bus suteikiamos skirtingos pranašumo linijos. Jos bus skaičiuojamos pagal galutinį rezultatą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.
  4. Žemėlapių Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, sužaistų žemėlapių skaičius įvykio metu bus didesnis ar mažesnis už kompanijos siūlomą skaičių. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.
  5. Žemėlapių pranašumas: Mačas dėl mačo nugalėtojo jau pritaikius nurodytą pranašumą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.

Artifactpuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Nuspėkite mačo nugalėtojus. Kai mačas baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1. Jei pasikeis žaidžiamų žemėlapių ar įvykių skaičius, statymai liks galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.
  2. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato.

Warcraftpuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Statymai dėl mačo nugalėtojų. Kai įvykis baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai dėl mačo baigties suskaičiuojami su koeficientu 1. Trišalių statymų metu galimi statymai ant pirmos komandos, antros komandos ir lygiųjų. Jei mačas nutrūksta nepasibaigęs, visos baigtys skaičiuojamos su koeficientu 1, išskyrus tas baigtis, kurios jau nuspręstos.
  2. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato.
  3. Azijietiškas pranašumas: Jis nusprendžiamas pagal įvykio rezultatą. Komandoms bus suteikiamos skirtingos pranašumo linijos. Jos bus skaičiuojamos pagal galutinį rezultatą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.
  4. Žemėlapių Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, sužaistų žemėlapių skaičius įvykio metu bus didesnis ar mažesnis už kompanijos siūlomą skaičių. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.

Smashpuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Nuspėkite mačo nugalėtojus. Kai mačas baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1. Jei pasikeis žaidžiamų žemėlapių ar įvykių skaičius, statymai liks galioti. Jei bet kuris žemėlapis nežaidžiamas ar pergalė suteikiama vienai ar kitai komandai be žaidimo, visi statymai dėl to žemėlapio ir viso mačo yra suskaičiuojami su koeficientu 1.

FIFApuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Statymai dėl mačo nugalėtojų. Kai įvykis baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai dėl mačo baigties suskaičiuojami su koeficientu 1. Trišalių statymų metu galimi statymai ant pirmos komandos, antros komandos ir lygiųjų. Jei mačas nutrūksta nepasibaigęs, visos baigtys skaičiuojamos su koeficientu 1, išskyrus tas baigtis, kurios jau nuspręstos.

Call Of Dutypuslapio-viršus

  1. Dvipusiai ir tripusiai mačo statymai: Statymai dėl mačo nugalėtojų. Kai įvykis baigiasi lygiosiomis, dvipusiai statymai dėl mačo baigties suskaičiuojami su koeficientu 1. Trišalių statymų metu galimi statymai ant pirmos komandos, antros komandos ir lygiųjų. Jei mačas nutrūksta nepasibaigęs, visos baigtys skaičiuojamos su koeficientu 1, išskyrus tas baigtis, kurios jau nuspręstos.
  2. Tikslus rezultatas: Statymas dėl tikslaus pasibaigusio įvykio rezultato.
  3. Azijietiškas pranašumas: Jis nusprendžiamas pagal įvykio rezultatą. Komandoms bus suteikiamos skirtingos pranašumo linijos. Jos bus skaičiuojamos pagal galutinį rezultatą. Šis statymo tipas turi tik dvi galimas baigtis - Pirmoji ir Antroji arba Namų ir Svečių komandos, lygiosios neįtrauktos.
  4. Žemėlapių Daugiau/Mažiau: Nuspėkite, sužaistų žemėlapių skaičius įvykio metu bus didesnis ar mažesnis už kompanijos siūlomą skaičių. Visi statymai bus suskaičiuoti su koeficientu 1, jei mačas nebus baigtas, nebent rezultatas ir suskaičiavimas jau nuspręstas.